“BİRLİĞİMİZ’DEN ANLAMLI ÇANAKKALE GEZİSİ”

• Eylül 12, 2013

Birliğimiz 28-29 Ağustos tarihlerinde; Birlik Başkanımız Ali İhsan GEZGİN, Başkan Yardımcımız Nurettin PİNAR, Muhasip Üye Mustafa GÜDER, Yönetim Kurulu Üyesi Ferdun Yılmaz, Denetim Kurulu Üyelerimiz, Birlik Müdürümüz Soner GÜNEY ve görevli personellerimizin yanı sıra geziye katılan üyelerimiz ile birlikte yaklaşık 150 kişilik bir grup halinde 3 otobüs ile Çanakkale’ ye gezi düzenledik.

Gezimize 28 Ağustos Çarşamba sabahı saat 06:00’da araçlarımızın birlik binamızın önünden hareket etmesiyle başladı. İlk mola yerimiz olan Selçuk ‘ taki kahvaltı molamızın ardından; Ayvalık’ ta rehberlerimizin de grubumuza katılmasıyla Cunda Adasına geçtik. Sonrasında Ayvalık’ tan hareket ederek Behramkale Köyü ve Şeytan Sofrası ziyaretlerimizden sonra, Çanakkale’ de ki otelimize geçerek ilk günkü turumuzu tamamladık.

1292358_576468022411919_998084400_o

Sabah otelde alınan kahvaltının ardından feribotla Gelibolu Yarımadası’na Eceabat’ a geçerek turumuzun ikinci gününe başladık. Kilitbahir Kalesi, Mecidiye Tabyalarıı, Seyid Onbaşı Anıtı, Şahindere Şehitliği, Çanakkale Abidesi ziyaretlerinden sonra Alçıtepe Köyünde yemek molası verildi. Daha sonra Yahya Çavuş Şehitliği, Anzak koyu, 57. Alay Şehitliği, Conkbayırı Atatürk anıtı ziyaretlerimizden sonra Eceabat’ dan tekrar feribotla Çanakkale’ dönüş yaptık.

Çanakkale Merkezde bulunan Çimenlik Kalesi ve Aynalı Çarşı gezileri ile gezimizi tamamladık. Ve İzmir üzerinden hareket ederek gece geç saatlerde Milas’a geri döndük.